kura-kuri yang punnye

Saturday, 21 May 2011

HANTU......

Assalamualaikom..sebagai pendahuluan cerite kite hari nie..
aku nk tannye la kan,agak2 kowg percaye tak kat hantu???
spe penah jumpe???buat mse nie alhamdulillah aku masih blom jumpe.


tp klu boley aku tak nak la jumpe.....Tapi semalam aku dan seorang kawan aq nie, ade tengok kat YOUTUBE real ghost.... 
peh tak macam aku tutup muke pakai tuala plak an...
seram gile aku nak cite pon susah.... kowg tengok la sendiri...
meremang bulu roma aku klu nk cite......







nie lah video yang aq ckp td...


video nie ade dlm 8 tape.....kowg nk taw mcm mne jln cte nye, 
kowg kne tengok sendri... tp aku nasihat kan kowg klu nk tengok,
ajak la sesape k...
double comferm kowg mesti trus tutup video nie.
coz kowg pon mesti takot nk tengok..
tp klu x tengok kowg yg rugi..
kowg bley taw sejarah hantu yg ade kt uma 2...
tp dye bg explaination dlm bahase inggeris...
klu kowg paham, paham la,,
klu x sendri mau ingat...
bukak la google cari translate..
huhuhuhu ;P

No comments:

Post a Comment